Support medewerker
Flextender groeit! Daarom zoeken wij versterking bij ons Support team: een enthousiast team van professionals die op iedere vraag die binnenkomt een antwoord heeft. Ben jij iemand met een positief kritische houding? Houd jij van uitdaging en werk jij graag samen in een team die elkaar scherp houdt? Dan is de functie medewerker klantondersteuning en administratie iets voor jou!
Eén team, één missie
Flextender maakt eerlijke inhuur makkelijk. Elke dag een beetje meer. We ondersteunen onze opdrachtgevers bij het vinden van de juiste kandidaat, en nemen alle taken uit handen die horen bij de inhuur van een externe professional. Dit alles doen we vanuit een volledig onafhankelijke rol en daarin zijn we uniek! Daarbij werken wij volgens de speerpunten: positief, pro-actief, betrokken en vertrouwd.
Dit ga je doen
Als nieuwe aanwinst voor het Support team, zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt. Van het documentbeheer van dossiers tot het aanpassen van accounts: als medewerker klantondersteuning en administratie zit jij hier bovenop! Jij bent samen met jouw collega’s van het Support team hét aanspreekpunt. Niet alleen voor urenprojecten en gebruikersaccounts maar ook voor de daaruit voortvloeiende ondersteunende taken. Jouw kritische blik zorgt ervoor dat gebruikers nergens over na hoeven te denken. Jij maakt het verschil met door jouw behulpzaamheid!
Wat je nog meer doet
- Je zorgt dat de urenprojecten worden aangemaakt, aangepast en afgerond.
- Bij vragen over uren, facturen of accounts beantwoord je deze telefonisch of per mail.
- Daarbij schakel je soepel tussen verschillende mailboxen die hiervoor gebruikt worden.
- Je bent verantwoordelijk voor de urenregistraties, facturatie en het documentbeheer van een toegewezen groep klanten.
- Je registreert en verwerkt mutaties. Een secuur werkje.
- Je bent op de hoogte van de verschillende facturatieprocessen, en houd je bezig met de hieruit voortkomende acties:
- Gebruikers hulp bieden bij het verwerken van de factuur;
- Gebruikers herinneren indien er nog te verwerken facturen klaar staan, dit doe je voor de jouw toegewezen groep klanten.
- Dit alles doe je duidelijk en snel: typisch Flextender!
Dit ben jij
- Je werkt Door jouw scherpe oog voor details, ontgaat jou niets.
- Je bent communicatief vaardig en helpt graag klanten. Gebruikers en collega’s sta je vriendelijk en behulpzaam te woord.
- Je maakt systemen snel eigen. Ook als je niet eerder met het systeem gewerkt hebt, zie je het als een uitdaging om dit snel uit te vogelen.
Wij vragen
- Minimaal 32 uur per week verrijk jij ons team;
- Je woont in de regio van Eemnes of bent bereid te reizen;
- Je hebt mbo/hbo werk- en denkniveau;
- Je hebt aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
- Affiniteit met nieuwe systemen;
- Je kan op korte termijn beginnen!
Bij Flextender krijg je
Een dynamische functie, waarin veel ruimte is voor jouw ontwikkeling. Een prachtig kantoor in Eemnes, waar we hard werken combineren met ontspanning en plezier. Twee keer per jaar organiseren we bij Flextender geweldige uitjes met het hele team. Die wil je niet missen, geloof ons! Je krijgt een salaris tussen de € 2000,- en € 3000,- bruto per maand (afhankelijk van de werkervaring die je meebrengt) en 25 vakantiedagen (bij een fulltime functie). Er is een bonus- en pensioenregeling, je kan met je collega’s een potje padel gaan spelen na werktijd en een stoelmasseuse staat eens in de twee weken tot je beschikking.
Zie jij jezelf al beginnen als medewerker klantondersteuning en administratie bij Flextender? Mail dan nu jouw cv en motivatie naar Manouk van Herpen, onze HR adviseur: HR@Flextender.nl