Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en GGD Gelderland Zuid mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van GGD Gelderland Zuid. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). GGD Gelderland Zuid merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
De GGD Gelderland-Zuid
GGD Gelderland-Zuid is de gemeentelijke gezondheidsdienst van 14 gemeenten en werkt aan de gezondheid van iedereen in deze regio.
De hoofdtaak is: het beschermen, bewaken en verbeteren van de gezondheid van mensen van alle leeftijden met speciale aandacht voor kwetsbare groepen
De afdeling Jeugdgezondheidszorg (JGZ) heeft als taak het bevorderen van een gezonde lichamelijke geestelijke en sociale ontwikkeling van de populatie kinderen van 0-18 jaar. De afdeling JGZ heeft ongeveer 200 medewerkers.
Het team Bedrijfsbureau bestaat uit een Frontoffice, Planning, Dossierbeheer, Functioneel Beheer en het Secretariaat.
De Planning adviseert het management ten aanzien van het uit te voeren werk en de in te zetten capaciteit; verzorgt de product- en personeelsplanningen van de jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen en assistenten; verricht diverse ondersteunende administratieve taken. De Planning bestaat uit 1 senior planner, 5 planners en een medewerker Planning.
Opdracht
Samen met de collega’s zorg jij voor een efficiënte, logische en betrouwbare planning van de
JGZ-medewerkers, zoals:
- de afspraakplanning voor de jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen en doktersassistenten;
- gezondheidsonderzoeken op de scholen;
- de routeplanning voor de neonatale screening.
Je hebt het totaaloverzicht op de personeelsplanning, activiteitenplanning en de locatieplanning.
Je signaleert knelpunten in de planning, overlegt met medewerkers en/of de senior planner en doet waar mogelijk voorstellen voor oplossingen.
Je houdt tijdens het plannen rekening met de beschikbare capaciteit, planningseisen en afspraken.
Je hebt regelmatig afstemming met de teammanagers en de JGZ-medewerkers.
Je voert uiteraard de bijbehorende administratieve werkzaamheden uit.
De Planning heeft als team 1 vaste kantoordag per week, op dinsdag, afwisselend in Nijmegen en Tiel. Dan zijn alle collega’s van de Planning aanwezig. De werklocatie van de overige werkdagen en de verdeling van de werkdagen/uren is in overleg. Gedeeltelijk thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare werkervaring met rooster- en planningsvraagstukken (Benoem dit duidelijk in het cv);
3. Uiterlijk beschikbaar per 20 oktober 2025 voor 32 uur per week, gedurende de gehele opdracht;
4. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met rooster- en planningsvraagstukken (50 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met geautomatiseerde systemen en informatieverwerking (Benoem duidelijk in het cv welke systemen) (25 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Excel (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan) (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Plannen en organiseren;
- Analytisch;
- Probleemoplossend vermogen;
- Anticiperen (vaardig in het vooruit kijken en mogelijke knelpunten signaleren);
- Pro-actief;
- Stressbestendig;
- Systematisch;
- Zorgvuldig;
- Uitdrukkingsvaardigheid mondeling;
- Samenwerken;
- Kritisch.
Benodigd aantal professionals
1.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 10 maar inzicht in alle cv’s. Deze cv’s hoeven niet beoordeeld te worden, maar moeten wel opengesteld worden. cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De 10 maar inzicht in alle cv’s. Deze cv’s hoeven niet beoordeeld te worden, maar moeten wel opengesteld worden. kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 28 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 25 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 15 augustus 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 19 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 22 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.