LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent.
Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd.
Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Opdracht
De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Ook de dienstverlening aan de klanten van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door systemen die digitale producten en diensten leveren. Deze systemen zijn onderling met elkaar verbonden door integraties.
Aangezien er binnen het Kadaster nieuwe applicaties worden geïmplementeerd, zijn er ook nieuwe integraties nodig. Het Integratieteam is derhalve op zoek naar een Azure Integration specialist om middels Azure Integration Services (AIS) integraties (interfaces) van- en naar ERP pakket AFAS en mogelijk andere applicaties, te ontwikkelen.
Het Azure Integration Services platform is een relatief nieuw Integratie platform binnen het Kadaster. De afgelopen maanden heeft het Kadaster Integratieteam, samen met een externe IT partner, het Integratie platform neergezet en Integratie standards & guidelines opgesteld. De faciliteiten om nieuwe integraties te ontwikkelen zijn dus aanwezig.
Belangrijkste technieken, methoden en tools:
- Visual Studio;
- GITea Repository;
- GitHub;
- Azure DevOps CI/CD;
- Infrastructure as Code (IaC);
- Microsoft Bicep;
- Terraform;
- Logic Apps;
- Service Bus;
- API Management;
- Interface monitoring;
- Message queue (MQ).
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
- Samenwerken met verschillende teams, met name het ERP-CORE team dat verantwoordelijk is voor de implementatie van het nieuwe ERP CORE pakket van AFAS, met als belangrijkste functionele domeinen Finance, Inkoop en HR, om de integratiebehoeften te begrijpen en te implementeren;
- Vertalen van functionele integratie ontwerpen naar technische integratie ontwerpen;
- Ontwikkelen van integraties op basis van AIS;
- Uitvoeren van unit testen;
- Opstellen van integratietest scenario’s;
- Uitvoeren van FAT testen en integratietesten.
Vereisten / knock-outcriteria:
Let op: motiveer (kort) in het CV per knock-outcriterium hoe u hieraan voldoet.
1. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd;
2. Een maximum uurtarief van € 130,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten;
3. Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger;
4. Minimaal 3 jaar ervaring met Azure technieken als API Management, Logic Apps, Servicebus en Event hub, en het ontwerpen van cloudoplossingen;
5. Minimaal 2 jaar ervaring met realisatie integraties van en naar standaard ERP pakketten.
6. Aantoonbare ervaring met succesvol samenwerken in multidisciplinaire (agile) teams en omgevingen, met een politiek/bestuurlijk karakter;
7. Minimaal 1 jaar ervaring met een overheidsorganisatie en met werken in een breed stakeholderveld met waarbij rekening moet worden gehouden met uiteenlopende belangen.
8. Door de kandidaat zélf geschreven CV (max. 7 pagina's);
9. De kandidaat wordt minimaal 2 x per week op kantoor verwacht, locatie Apeldoorn;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten) verdeelt in:
10. Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met realisatie van integraties van en naar standaard ERP pakketten, bij voorkeur AFAS (40 punten);
11. Aantoonbare ervaring met FinOps (20 punten);
12. Je toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de door jou geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden;
Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score (40 punten).
Beoordeling:
a. Antwoord sluit volledig aan en is onderbouwd met concrete voorbeelden (40 punten);
b. Antwoord sluit onvoldoende aan en is onvoldoende onderbouwd (10 punten);
c. Antwoord sluit niet aan (0 punten).
Competenties:
- Resultaatgericht;
- Helicopterview;
- Adviesvaardigheid;
- Overtuigingskracht;
- Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
- Kwaliteitsgericht;
- Klantgericht;
- Proactief en initiatiefrijk.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie van cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
Stap 3: Beoordeling door opdrachtgeverDe opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde selectiescriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Verificatiegesprek
In het verificatiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel. Het verificatiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Tarief
Maximaal € 130,00. Het tarief is inclusief alle overige kosten met uitzondering van de kosten voor eventuele dienstreizen en opleidingskosten (zoals vermeld in de overeenkomsten). Een tussentijdse verhoging van het genoemde uurtarief is niet mogelijk.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 7 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.
Overige informatie
Conceptovereenkomsten
- Voor deze opdracht gaat het Kadaster een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten:
- 1d Detacheringsovereenkomst
- Voor deze opdracht gaat Flextender een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden.
Acquisitie
Acquisitie naar aanleiding van deze opdracht is niet gewenst.
Contractpartijen
Het Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan.
Flextender als bemiddelaar
Voor deze opdracht treedt Flextender op als bemiddelaar. Ook maakt het Kadaster gebruik van de dienstverlening van Flextender voor de urenregistratie van de werkzaamheden. Dat betekent dat de opdrachtnemer een rechtstreekse opdrachtovereenkomst aangaat met het Kadaster wat betreft de uitvoering van de werkzaamheden. En daarnaast gaat de opdrachtnemer een aparte overeenkomst met Flextender aan waarin de vergoeding voor de geleverde bemiddeling en het verplichte gebruik van het urenregistratie-systeem van Flextender worden vastgelegd.
Het Kadaster zal voor deze opdracht een twee- óf driepartijen overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer.
Flextender zal voor deze opdracht een tweepartijen-overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer, te weten: Bemiddelingsovereenkomst Flextender.
Voorwaarden
Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2025) en de concept overeenkomst van het Kadaster, als toegevoegd in de bijlage, van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen.
Geheimhoudingsverklaring
Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden.
VOG
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
WAADI
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 21 juli 2025 09:00 de vragen en bijbehorende antwoorden worden op 22-07-2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
Datum verificatiegesprekken
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 31 juli 2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 28 juli 2025 08:00. Tot die tijd kunt u reageren.