Avri
Avri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de burgers. Avri voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland vormen, vanuit de missie ‘‘Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten’’. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte.
Avri werkt aan een schoon, duurzaam en veilig Rivierenland, waarin generaties van nu én de toekomst prettig leven en meedoen. Dat doen we samen met inwoners, ondernemers, partners en de acht gemeenten in deze regio. Ons HART klopt voor Rivierenland.
Wil jij ook impact maken en bijdragen aan de grote opgaven waarvoor we in Rivierenland staan? Verras jij ons met vernieuwende ideeën? Dan zijn wij nieuwsgierig naar jou!
Opdrachtomschrijving
Waar ga je werken?
Je gaat werken binnen het team Financiën, Inkoop & Control van de afdeling Bedrijfsvoering. Dit team is verantwoordelijk voor de financiële administratie, financiële advisering, interne controle en de inkoopfunctie. Het team bestaat uit 13 medewerkers en er liggen een aantal uitdagingen op ons pad waaronder de doorontwikkeling van de financiële functie.
De teams P&O, ICT en Bedrijfsbureau zijn eveneens onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering.
Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor
- de producten en het functioneren van het Team Financiën
- de tijdige totstandkoming van de producten van de P&C-cyclus
- Je rapporteert aan de manager Bedrijfsvoering
- Het zijn van een strategische partner voor de directie, het management en teamleiders;
- Het beantwoorden van verschillende vragen, variërend van politiek geladen vragen tot vragen over projecten of over de financiële positie van Avri. Je wordt ook aangesproken op de ontwikkelingen die te wachten staan en de financiële impact daarvan;
- Het zijn van een ervaren sparringpartner die als vast aanspreekpunt en expert fungeert voor het management en teamleiders bij complexe dossiers en overstijgende zaken op specifieke thema’s;
- Bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de visie en strategie van Avri en het vertalen hiervan in de financiële bedrijfsvoering hiervan
- Je rapporteert aan de manager Bedrijfsvoering
Verantwoordelijkheden:
- Verantwoordelijk voor de financiële functie.
- Verantwoordelijk voor het opstellen van de stukken, van het het planning en control cyclus, incl. beleidsnota's.
- Strategisch adviseur aan het management en teamleiders.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde bedrijfseconomische opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring met wet- en regelgeving, BVV in een coördinerende of leidinggevende rol (benoem dit duidelijk in het cv, wij zoeken vooral iemand die coördineert; leidinggeven mag, maar is geen criteria);
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen de financiële afdeling van een gemeente, GR of provincie;
4. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
5. 'Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;
6. Een maximum uurtarief van € 120,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee Flextender.
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar binnen de financiële afdelingen van een gemeente, GR of provincie (35 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar in een coördinerende of leidinggevende rol binnen een gemeente, GR of provincie (50 punten);
9. Een aantoonbare afgeronde opleiding wo bachelor (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Aanpassingsvermogen;
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
- Delegeren;
- Luisteren;
- Doorzettingsvermogen;
- Motiveren;
- Resultaatgericht werken;
- Verbinden;
- Samenwerken.
Benodigd aantal professionals
1.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De 20 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Is hybride werken mogelijk: Nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 6 mei 2025 vanaf 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 2 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 23 april 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 24 april 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 30 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.