Interim senior HR support medewerker
Stichting Bevolkingsonderzoek Nederland
 
Aanvraagnummer
19824
Duur
6 maanden
Opties verlenging
1 maal 6 maand(en)
Uren per week
32-36 uur
DAS opdracht
Ja
Start
februari/maart
Opleidingsniveau
MBO+
Regio
Utrecht
Einde inschrijfdatum
27 January 2025
Eindtijd
09:00 uur

Organisatie
Bevolkingsonderzoek Nederland voert de bevolkingsonderzoeken darmkanker, borstkanker en baarmoederhalskanker uit met als doel kanker in een vroeg stadium op te sporen. Vroege opsporing van kanker vergroot de kans op genezing. Jaarlijks nodigen we ruim 4,3 miljoen mensen uit. Bij Bevolkingsonderzoek Nederland werken 950 collega’s. Je omringt je bij ons met goed opgeleide, deskundige en enthousiaste medewerkers die écht het verschil willen maken. Wij zijn trots ons werk en op onze maatschappelijke bijdrage. Bij ons vind je betekenisvol werk met een marktconforme beloning in een fijne organisatie waar alles goed geregeld is.

Opdracht
Bevolkingsonderzoek Nederland is per direct op zoek naar een interim senior HR Support medewerker (32-36 uur). Jij komt terecht in een fijn (landelijk werkzaam) team dat bestaat uit onze manager, HR Specialisten, HR Business Partners en HR Support medewerkers. 

Jouw werk is onmisbaar. Voor je directe HR-collega’s en zeker ook voor de rest van de organisatie. Jij neemt werk uit handen bij onze manager en bij de HR Business Partners en jij ondersteunt hen bij de dagelijkse HR-werkzaamheden. Je werkt nauw samen met je collega’s. De dynamiek van deze functie maakt jou blij. Jij schakelt snel en je pakt meerdere dingen tegelijk op.  

Jouw werkzaamheden:  

  • Controleren en verwerken van mutaties in het personeelsinformatiesysteem (Afas);
  • Toezien op de correcte toepassing van de Cao Ziekenhuizen;
  • Aanspreekpunt voor vragen van medewerkers en leidinggevenden over: Arbeidsvoorwaardelijke en personele regelingen, Cao en wet- en regelgeving;
  • Maken van (cijfer)overzichten;
  • Zorgen dat digitale personeelsdossiers op orde zijn.
  • Participeren in projecten.

Vereisten/ knock-outcriteria (te beoordelen door Flextender)
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werk ervaring als een HR ondersteuner dan wel HR medewerker;
2. Aantoonbare kennis en werkervaring met het personeelsinformatiesysteem Afas;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als een HR ondersteuner dan HR medewerker (35 punten);
5. Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau op HR gebied (30 punten);
6. Aantoonbare kennis en werkervaring met de Cao ziekenhuizen in de afgelopen 5 jaar (25 punten).

Competenties

  • Je communiceert helder in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je werkt overzichtelijk.
  • Je werkt graag zelfstandig.
  • Je bent accuraat en proactief.
  • Je bent een doorpakker.
  • Je bent integer, je hebt inlevingsvermogen en tact.
  • Je bent service- en klantgericht én resultaatgericht.
  • Jouw houding is nuchter, praktisch en je bent uiterst flexibel ingesteld.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal FWG 45. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De eerste gesprekken zullen plaats vinden op vrijdag 31 januari 2025, tussen 9:00 uur en 12:00 uur. 

Overige informatie

  • De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 22 januari 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 23 januari 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Vragen:
- is het mogelijk om deels vanuit huis te werken? En zo ja, hoe is de verdeling.
Antwoord: 50% op kantoor en 50% thuis.

- kan deze opdracht worden ingevuld door een ZZP-er? Aangezien ik niet duidelijk de reden van aanvraag terug zie. 2e vraag: indien iemand 32 uur beschikbaar is, dan kan dat neem ik aan worden verdeeld over 4 dagen (ipv de genoemde 5)?
Antwoord: ZZp is niet af gekaderd dus dit kan procedureel gezien.
Uren worden in onderlinge afstemming kortgesloten.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 27 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.