Hartelijk dank voor de interesse. De reactietermijn is helaas verlopen en u kunt niet meer reageren op deze inhuuropdracht.
Contractmanager Jeugd en Wmo
Woerden
 
Aanvraagnummer
15574
Duur
tot 31 juni 2024
Opties verlenging
2 maal 6 maand(en)
Uren per week
24 uur
DAS opdracht
Nee
Start
15 april 2024
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Utrecht
Einde inschrijfdatum
vrijdag 5 april 2024
Eindtijd
09:00 uur

Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen. Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater.

Opdracht
Deze specifieke opdracht wordt uitgevoerd voor Inkoop & Monitoring Utrecht West (I&M UW). I&M UW voert namens de samenwerkende gemeenten De Ronde Venen, Montfoort, Oudewater, Woerden en Stichtse Vecht de inkoop, monitoring en contractmanagement uit in het sociaal domein Wmo/jeugd. Wij voeren deze taak uit met 11 collega’s. Binnen dit team van 11 zijn er 5 vaste contractmanagers aangesteld.  Helaas verlaat één van onze contractmanagers ons team en jij vult tijdelijk deze positie in.  Je collega contractmanagers geven aan dat onder andere de prettige onderlinge samenwerking en de korte lijnen de redenen zijn dat zij met veel plezier werken bij I&M UW.

Jij neemt de accounts over van de collega die tijdelijk door jou vervangen wordt. Jij bent het eerste aanspreekpunt én de sparringpartner van gecontracteerde partners en gemeentes. Waar nodig stuur je op gewenste veranderingen in de werkwijze (financieel, kwaliteit) van de aanbieders. Je denkt daarnaast actief mee met de regio om uitvoering te geven aan het inkoopbeleid en waar nodig geef je gevraagd en ongevraagd input. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;
3. Een afgeronde Nevi 1 Publiek opleiding;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als inkoper of contractmanager binnen een gemeente (40 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als inkoper of contractmanager (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de Wet maatschappelijke ondersteuning en Jeugd (20 punten);
7. Uurtarief maximaal €100 exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Strategisch denken;
  • Analytisch vermogen;
  • Diplomatiek;
  • Accuraat.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11 (tarief ex BTW Euro 100,-). Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg, woensdag sowieso aanwezigheid in Woerden.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op in de week van 08 april 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 8 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Gemeente Woerden heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • De gemeente Woerden faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 3 april 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 3 april 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Vraag: Is meer uur ook mogelijk? Is een andere dag dan de woensdag aanwezig ook bespreekbaar?
Antwoord: Meer uren zijn momenteel niet bespreekbaar. Een ander dag dan woensdag is niet mogelijk. Dit is onze vaste teamdag al sinds 2015. Eén dag per week aanwezig is in principe voldoende, tenzij de werkzaamheden vragen om meer aanwezigheid (bijvoorbeeld voortgangsgesprekken die live gevoerd worden, danwel andere vergaderingen waarbij persoonlijke aanwezoigheid vereist is.

Vraag: Het uurtarief is 100, is de gemeente bereidt het uurtarief te verhogen naar maximaal 115 euro? Wij hebben namelijk senior contractmanager beschikbaar voor deze opdracht.
Antwoord: Het uurtarief a Euro 100,- is voldoende. Wij hebben tot nu toe steeds contractmanagers op dit tarief kunnen werven.

Vraag: - Is het tarief van € 100,- ex. BTW een eis of mag er ook boven het tarief aangeboden worden? Wat is na de woensdag verder de gevraagde aanwezigheid of 1 dag per week voldoende voor de gemeente?
Antwoord: Zie antwoorden hierboven.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 5 april 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.