Hartelijk dank voor de interesse. De reactietermijn is helaas verlopen en u kunt niet meer reageren op deze inhuuropdracht.
Medewerker financiële administratie
Veenendaal
 
Aanvraagnummer
12556
Duur
6 maanden
Opties verlenging
3 maal 6 maand(en)
Uren per week
24 tot 32 uur
DAS opdracht
Ja
Start
Z.s.m.
Opleidingsniveau
MBO
Regio
Utrecht
Einde inschrijfdatum
donderdag 8 juni 2023
Eindtijd
12:00 uur

Organisatie
Veenendaal is een mooie, actieve gemeente, centraal gelegen aan de A12, met uitstekende voorzieningen in een groene omgeving. De gemeente heeft een bruisende binnenstad met een groot en gevarieerd winkelcentrum, een innovatief ICT-centrum voor de regio en volop plannen voor de toekomst. Met de ontwikkeling van het centrumplan Brouwerspoort en diverse andere nieuwbouwlocaties zoals Veenendaal-oost, zal Veenendaal naar zo'n 70.000 inwoners groeien. Ook persoonlijke groei van onze medewerkers staat centraal in Veenendaal. De gemeente stimuleert hen om zich steeds verder te ontwikkelen. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel.

  • Opdracht
    Je registreert inkomende facturen;
  • Je maakt nota’s voor derden (vergunningen, doorbelasting aan derden);
  • Je controleert facturen en betalingen (juiste codes, BTW e.d.);
  • Je houdt de verplichtingenadministratie bij. Je legt hiervoor o.a. de aangegane financiële verplichtingen vast en attendeert op overschrijding van de geregistreerde verplichtingen;
  • Je onderhoudt contacten met derden (Extern: leveranciers en instanties. Intern; de budgethouders);
  • Je beheert de debiteuren- en crediteurenbestanden;
  • Je verricht andere voorkomende werkzaamheden.

Vereisten / knock-outcriteria
1.  Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met boekhoudkundige werkzaamheden;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
3. Een afgerond opleiding op minimaal mbo niveau in richting van financiële administratie;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met boekhoudkundige werkzaamheden;
5. Maximaal uurtarief €70,- exclusief btw Inclusief reiskosten woon-werkverkeer;

 

 

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet

 

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op locatie in Veenendaal dinsdag 13 juni 2023 van 13;00 uur tot 17;00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 12 juni 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • Gemeente Veenendaal heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 5 juni 2023, 09:00 uur.  De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 6 juni 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

V: Is hybride werken mogelijk op deze opdracht? Hoeveel dagen per week wordt de kandidaat op kantoor verwacht?
A: Hybride werken is wel mogelijk; we streven naar een 50-50% basis

V: Hoe zit het met thuiswerken? Is het mogelijk om volledig thuis te werken?
A: Thuiswerken mag wel , maar niet volledig. Is ook niet handig bij deze werkzaamheden omdat er steeds onderling overleg plaatsvindt.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 8 juni 2023, 12;00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.