Hartelijk dank voor de interesse. De reactietermijn is helaas verlopen en u kunt niet meer reageren op deze inhuuropdracht.
Webspecialist - Functioneel beheerder
Provincie Utrecht
 
Aanvraagnummer
11809
Duur
6 maanden
Opties verlenging
2 maal 3 maand(en)
Uren per week
24 tot 28 uur
DAS opdracht
Ja
Start
Zo spoedig mogelijk
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Utrecht
Einde inschrijfdatum
maandag 27 maart 2023
Eindtijd
09:00 uur

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Ben jij een online specialist die graag zelf aan de knoppen zit om technische issues op te lossen, die ook blij wordt van het adviseren van collega's en het schakelen met andere specialisten in de organisatie of leveranciers? Dan komen wij graag met je in contact! 

We zoeken een online specialist die zorg kan dragen voor het functioneel beheer van onze online communicatiemiddelen. Je hebt de kennis en vaardigheden om een deel van de technische werkzaamheden zelf uit te voeren. Andere verzoeken zet je helder geformuleerd door naar collega's in de organisatie of leveranciers. Je bent dienstverlenend ingesteld, maar dat betekent niet dat je klakkeloos uitvoert. Je ziet of er achter een ogenschijnlijk eenvoudig verzoek een grotere vraagt ligt die eerst beantwoord moet worden. Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in je vakgebied en je kan deze kennis vertalen naar de dagelijkse praktijk van de organisatie. Je adviseert je collega’s hier proactief over.  

Werkzaamheden: 

  • Je bent verantwoordelijk voor het functioneel beheer van onze online communicatiemiddelen en de tools die we gebruiken om deze optimaal in te zetten.
  • Prioriteit heeft het configureren van de nieuwsbrieventool Mailcamp.
  • Prioriteit heeft het vervangen van Google Analytics door Matomo.
  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden van de relaties met de leveranciers en zorgt voor efficiënte en effectieve website- en intranet releases.
  • Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit en continuïteit van de functionaliteiten en de vormgeving van de sites.
  • Je adviseert Provincie Utrecht en haar medewerkers over de inzet van online communicatiemiddelen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheer van websites en nieuwsbrieven;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het configureren van tools voor nieuwsbrieven;
3. Aantoonbare werkervaring met de implementatie van analyse tools zoals bijvoorbeeld Matomo; 

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Mailcamp (20 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Matomo (20 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheer van beheer van websites en nieuwsbrieven (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met online marketing binnen de overheid (10 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Drupal (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
  • Teamspeler
  • Proactief
  • Bestuurlijk, politieke sensitiviteit

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling Offertes op minimumeisen
De Offertes worden eerst beoordeeld op de minimumeisen die in de Offerteaanvraag zijn vermeld.

De controle van de Offerte vindt plaats op daadwerkelijke inhoud en naar waarheid, hierbij kan eventueel ook contact gezocht worden met derden. Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor Stap 2 in de beoordeling. De Offertes die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) Offertes die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking op de in de Offerteaanvraag genoemde “selectiecriteria te beoordelen in Stap 2”. De tien (10) Offertes die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor Stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige Offertes worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de tien (10) offertes van in onderlinge vergelijking op de volgende gunningscriteria.

- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De drie (3) Offertes die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria gaan door naar Stap 4 (Selectiegesprek). De kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de Opdrachtgever nader geverifieerd in hoeverre de betreffende Offertes voldoen aan de minimumeisen en criteria die genoemd zijn bij Stap 2 en Stap 3. Daarnaast wordt getoetst op de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal Stap 3 van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de Gegadigde die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Alle overige Inschrijvers worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland via team op vrijdag 31 maart 2023 van 10:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag  30 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 22 maart 2023, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 23 maart 2023  gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 27 maart 2023, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.