Hartelijk dank voor de interesse. De reactietermijn is helaas verlopen en u kunt niet meer reageren op deze inhuuropdracht.
Klantregisseur Wmo
Soest
 
Aanvraagnummer
11148
Duur
6 maanden
Opties verlenging
2 maal 3 maand(en)
Uren per week
24 uur uur
DAS opdracht
Ja
Start
Zo spoedig mogelijk
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Utrecht
Einde inschrijfdatum
maandag 30 januari 2023
Eindtijd
09:00 uur

Waar werken we aan in Soest
Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen we de samenleving op allerlei gebieden. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn.

Dit zijn wij
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen we volgens onze drie kernwaarden: samen (met collega’s, bestuur, samenleving en partners), met vertrouwen in elkaar en daarbij leren we van de dingen die we doen en van onze omgeving.

Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Opdracht
Als klantregisseur Wmo ga je in gesprek met inwoners met een ondersteuningsvraag. De ondersteuningsvragen die jij begeleidt, hebben voornamelijk een lichamelijke of psychogeriatrische grondslag. Je inventariseert de situatie zorgvuldig op alle levensgebieden en gaat op huisbezoek voor een verdiepend gesprek. Je onderzoekt samen met de inwoner de eigen kracht, je inventariseert de rol van het netwerk en bespreekt de mogelijkheden van de basisinfrastructuur in Soest. Je bepaalt welke aanvullende ondersteuning moet worden ingezet en hoeveel ondersteuning bijdraagt aan de oplossing. Ook heb je oog voor de mantelzorger en de ondersteuning die daarin eventueel nodig is. Dit alles leg je feitelijk en concreet vast in een gespreksverslag met plan van aanpak.

De naam zegt het al; als klantregisseur Wmo heb je een regisserende rol. Dit betekent, dat je het overzicht houdt en acteert daar waar dat nodig is om het gewenste resultaat te behalen. Je komt daarbij op verschillende levensgebieden uitdagingen tegen. Je schakelt de ondersteuning van een collega in daar waar je extra expertise nodig hebt om tot een gezamenlijk plan van aanpak te komen. Je overlegt met netwerkpartners, zorgaanbieders, leveranciers en andere externe partijen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als klantregisseur Wmo of een vergelijkbare functie bij een gemeente;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het beoordelen van Wmo-meldingen voor huishoudelijke hulp, rolstoelen, vervoer en woningaanpassingen en het indiceren van deze voorzieningen;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het beoordelen van Wmo-meldingen op het gebied van lichamelijke en psychogeriatrische beperkingen.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als klantregisseur Wmo of een vergelijkbare functie bij een gemeente (20 punten);
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het beoordelen van Wmo-meldingen voor huishoudelijke hulp, rolstoelen, vervoer en woningaanpassingen en het indiceren van deze voorzieningen (20 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het beoordelen van Wmo-meldingen op het gebied van lichamelijke en psychogeriatrische beperkingen (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Mens Centraal en Suite (20 punten);
7. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van SPH, MWD, SJD (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

-      Kwaliteitsgericht, Plannen & organiseren, Samenwerken en Flexibiliteit, Zelfstandig

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (dagen zijn in overleg).

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 2 februari 2023 van 13.00 uur tot 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 1 februari 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 25 januari 2023, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 27 januari 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Update 26-01: Er zijn geen inhoudelijke vragen ingediend. 

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 30 januari 2023, 9.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.