Work together,
Flex together.

Manager Operations

Help jij Flextender mee groeien?

Manager Operations

Help jij Flextender mee groeien?

Flextender groeit. Hard! Dat vraagt om versterking van ons team. Een team van mensen met een positief kritische houding, die overal antwoord op hebben. Enthousiaste professionals die elkaar scherp houden en blijven uitdagen. Bouw jij mee aan ons mooie bedrijf?

Eén team, één missie

Wij maken externe inhuur makkelijk. Elke dag een beetje meer. We ondersteunen onze opdrachtgevers bij het vinden van de juiste kandidaat, en nemen alle taken uit handen die horen bij de inhuur van een externe professional.

Dit ga je doen

Als Manager Operations zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt. Als Manager Operations ben je het eerste aanspreekpunt voor de interne- en externe klant en bepaal je mede de te varen koers en de deels nog te ontwikkelen koers van de afdeling. Je bent eindverantwoordelijk voor het gehele inhuurproces, draagt zorg voor je eigen team van mensen en het ontwikkelen hiervan en blijft het totale inhuurproces voortdurend verbeteren. Je blijft fungeren als contactpersoon voor opdrachtgevers en adviseert gedurende het gehele inhuurtraject.

Wat je nog meer doet

  • Je bent eindverantwoordelijk voor de afdeling Frontoffice en het eerste aanspreekpunt;
  • Je brengt fundamentele verbetering en efficiëntie aan in de reguliere Frontoffice processen;
  • Je draagt zorg voor de ontwikkeling van je team van medewerkers en stuurt deze aan;
  • Je beschikt over goede leiderschapskwaliteiten, waardoor je je team goed kunt meenemen in het continue streven naar verbetering en optimalisatie van de inhuur- en verdere bedrijfsprocessen;
  • Je blijft gesprekspartner en adviseur voor de inhurende opdrachtgever en interne klant;
  • Je blijft aanspreekpunt voor leveranciers en zelfstandigen;
  • Je blijft procesverantwoordelijk voor de kwaliteit van dienstverlening bij klanten;
  • Je analyseert, evalueert en voorkomt incidenten op proactieve wijze;
  • Je rapporteert wanneer nodig aan; opdrachtgever, leverancier en Directie.
  • Het bewaken van de kwaliteit van uitvragen van interne processen;
  • Het verbeteren van afdeling gerelateerde werkprocessen;
  • Operationele ondersteuning in het volledige inhuurproces;
  • Behoud van volledige controle en overzicht in het totale inhuurproces;
  • Afstemming met verschillende afdelingen voor administratieve afhandeling;
  • Alle overige werkzaamheden m.b.t. afwijzingen, gunningen en dossiervormingen.

Dit ben jij

  • Je werkt nauwkeurig. Door jouw scherpe oog voor details, ontgaat jou niets.
  • Je hebt leidinggevende capaciteiten, je bent een echte People manager, een strategisch denker en inspirator.
  • Je hebt overtuigingskracht, je durft beslissingen te nemen en kan verandering brengen in een snel groeiende professionele organisatie.
  • Je bent communicatief en commercieel vaardig. Opdrachtgevers, leveranciers en collega’s sta je vriendelijk te woord.

Wij vragen

  • Minimaal 32 uur per week verrijk jij ons team;
  • Je woont in de regio van Eemnes of bent bereid te reizen;
  • Je hebt hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring als Manager Operations in een professionele organisatie
  • Je kunt zo snel mogelijk beginnen!
  • HBO (Vereist)

Bij ons krijg je

Een dynamische functie, waarin veel ruimte is voor jouw ontwikkeling. Een prachtig kantoor in Eemnes, waar we hard werken combineren met ontspanning en plezier. Twee keer per jaar organiseren we geweldige uitjes met het hele team. Die wil je niet missen, geloof ons! Je krijgt een goed marktconform salaris dat past bij het werk dat je doet en 25 vakantiedagen (bij een fulltime functie). Er is een bonus- en pensioenregeling, je kan met je collega’s een potje padel gaan spelen na werktijd en een stoelmasseuse staat eens in de twee weken tot je beschikking.

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Auto van de zaak
  • Bedrijfsfeesten
  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Fietsplan
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding
  • Vrijdagmiddagborrel
  • Werk vanuit huis

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Bonusregeling
  • Overuren uitbetaald
  • Vakantiegeld

 

Aantal uur

40

Locatie

Kantoor Eemnes

Salaris

Sinds

14-4-2023

Volg ons!

        

Kun je niet wachten bij Flextender te komen werken in Eemnes?

Mail dan nu jouw cv en motivatie naar Claudia Vogel, onze recruiter.

Claudia Vogel

06 – 14 63 11 72

c.vogel@flextender.nl