Hartelijk dank voor de interesse. De reactietermijn is helaas verlopen en u kunt niet meer reageren op deze inhuuropdracht.
Klantmanager Inkomen
De Ronde Venen
 
Aanvraagnummer
10551
Duur
6
Opties verlenging
3 maal 6 maand(en)
Uren per week
32-36 uur
DAS opdracht
Nee
Start
Z.s.m.
Opleidingsniveau
HBO+
Regio
Utrecht
Einde inschrijfdatum
dinsdag 13 december 2022
Eindtijd
09:00 uur

Organisatie
Gemeente De Ronde Venen
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt de gemeente De Ronde Venen in een groen en waterrijk gebied. De gemeente telt zo’n 43.000 inwoners en bestaat uit 8 dorpskernen. Het is een aantrekkelijke woongemeente in Het Groene Hart, met goede voorzieningen voor sport en recreatie. Het gemeentehuis staat in Mijdrecht.

Afdeling Sociaal Domein
De afdeling Sociaal Domein werkt samen met haar partners aan de missie dat onze inwoners meedoen, zich veilig en prettig voelen in hun buurt en huis, actief zijn en gezond leven, voor zichzelf zorgen, verantwoordelijk zijn voor hun eigen geluk en welzijn en omkijken naar anderen. Zij zorgt voor de sociale kant van het gemeentelijke beleid: zorg, welzijn, onderwijs, gezondheidszorg, opvoeding, inburgering en sociale activering, zodat elke inwoner zoveel mogelijk op eigen kracht kan bijdragen aan de participatiesamenleving. De afdeling levert producten op het gebied van de jeugdwet, de wet maatschappelijke ondersteuning en de participatiewet.

Opdracht
Als klantmanager inkomen ben je verantwoordelijk voor het voeren van intakegesprekken om het recht op uitkeringen vast te stellen in het kader van de participatiewet. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het uitvoeren van de minimaregelingen zoals de Bijzonder Bijstand en energietoeslag. Ook ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van heronderzoeken, het uitvoeren van beëindigingen en regievoeren op je eigen caseload. Samen met andere Inkomensconsulenten ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden die voortvloeien uit de Participatiewet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Klantmanager Inkomen;
2. Een maximum uurtarief van € 75,- excl. BTW, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Klantmanager Inkomen binnen of voor een gemeentelijke instelling (benoem dit duidelijk in het cv.) (40 punten);
4. Aantoonbare kennis van de relevante Wet- en regelgeving (benoem dit duidelijk in het cv.) (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Civision Wiz (20 punten);
6. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je communiceert en luistert goed en adviseert vanuit je eigen deskundigheid. Je bent daarbij helder, duidelijk en ter zake;
  • Je denkt verder dan je eigen professionele terrein door goede samenwerking met netwerkpartners en de interne collega’s;
  • Je bent daadkrachtig, resultaatgericht en neemt de nodige initiatieven;
  • Je toont betrokkenheid bij wat er in de organisatie gebeurt;
  • Je hebt geen moeite om de caseload te beheren. En je houdt je hoofd koel wanneer er opeens veel werkprocessen in je voorraad staan.


Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de tien geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten (minimaal 2) worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 15 december 2022 tussen 11.00 uur en 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 14 december 2022 bericht. Een 2e gesprek zal plaatsvinden op maandag 19 december 2022 van 15.00 uur tot 16.30 uur. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 9 december 2022, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 12 december 2022 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Update 12-12: Er zijn geen inhoudelijke vragen ingediend. 

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 13 december 2022, 09.00. Tot die tijd kunt u reageren.