Hartelijk dank voor de interesse. De reactietermijn is helaas verlopen en u kunt niet meer reageren op deze inhuuropdracht.
Young Professional data-analist
Huizen
 
Aanvraagnummer
10537
Duur
12
Opties verlenging
1 maal 12 maand(en)
Uren per week
16 - 24 uur
DAS opdracht
Ja
Start
1 januari 2023
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Noord-Holland
Einde inschrijfdatum
maandag 19 december 2022
Eindtijd
09:00 uur

Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G.

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Afdeling maatschappelijk beleid
De afdeling maatschappelijk beleid houdt zich bezig met beleid en bedrijfsvoering van alle gemeentelijke taken in het sociaal domein. De uitvoeringsorganisatie draagt zorg voor de toegang tot passende ondersteuning voor inwoners van de gemeente Huizen, Blaricum, Laren en Eemnes (HBEL).

Binnen het cluster bedrijfsvoering zijn we op zoek naar een young professional datagedreven werken.

Opdracht:
In deze 12 maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:

  1. Data analyseren, processen onderzoeken, data ontsluiten uit applicaties, relaties opzetten en onderhouden met data-leveranciers, dashboards bouwen.
  2. Huidige medewerkers motiveren om aan de slag te gaan met data. De professional laat zien hoe je precies te werk gaat op de werkvloer om de juiste data aan de juiste vragen te koppelen.
  3. Het analyseren van bergen ongestructureerde data en vervolgens deze inzichten te koppelen aan beleidsopgaven.
  4. Het doortastend achterhalen van de informatiebehoeften bij de eindgebruiker en deze te vertalen naar eenvoudige data- en informatieoplossingen.
  5. Het bouwen van informatieoplossingen zoals dashboards en monitors.
  6. Het vormgeven van het databeheer binnen het sociaal domein.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Beschikbaar per 1 januari 2023 voor 16 - 24 uur per week.

Gunningscriteria (weging)
3. Aantoonbare kennis van data-tooling iNzicht Sociaal Domein en Power-BI (25 punten);
4. Aantoonbare kennis of nog in opleiding doen van kennis over het datagedreven werken (35 punten);
5. Aantoonbare kennis of nog in opleiding doen van kennis het opzetten van het databeheer (20 punten);
6. Een maximum uurtarief van €112,50,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Accuraat werken;
  • Flexibel;
  • Samenwerken;
  • Integer;
  • Analyseren. 

Beoordelingssystematiek

Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen.
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen/knock-outcriteria in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie drie (3) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd.
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 21 december 2022 tussen 09.00 uur en 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 20 december 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 13 december 2022, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op woensdag 14 december 2022 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

V: Please advise whether it's a remote position or some days at the office?
A: Werken gebeurd zowel remote als op de werkplek zelf binnen het gemeentehuis

V: Mogen Engelstalige kandidaten hiervoor worden aangeboden? 
A: Nee

V: In de aanvraag wordt de functie omschreven als: Young Professional data-analist. De benaming Young Professional suggereert dat jullie zoeken naar iemand tussen de 1 en 5 jaar werkervaring. Echter zie ik dit verder nergens terugkomen in de aanvraag. Het maximum uurtarief van €112,50,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer doet ook vermoeden dat jullie niet op zoek zijn naar een Young Professional. Wat is het minimale jaren aan werkervaring dat jullie zoeken? Wat is Wat is het maximale jaren aan werkervaring dat jullie zoeken? In hoeverre gaat het aantal jaren ervaring doorslaggeven in het gunnen van deze opdracht? 
A: Is een criterium waarop we toetsen. Minimaal is 1 jaar.

V: Is het mogelijk om (deels) remote te werken? Hoeveel uren per week verwachten jullie de kandidaat op locatie? 
A: 50 / 50

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 19 december 2022, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.